קבוצה לחיזוק כישורים חברתיים

מרגישים שהילד שלכם מתקשה להשתלב ולהתחבר עם ילדים?

מתקשה להתמודד עם מצבים חברתיים שונים? פועל עם ביטחון עצמי נמוך מול חברים?

אני מזמינה אתכם לתהליך ליווי קצר שיחזק את תחושת המסוגלות החברתית והרגשית

קבוצה המתמקדת במטרה משותפת לפיתוח היכולת הבין אישית המתגלה במרחב החברתי

המפגשים יתקיימו פעם בשבוע למשך 12 מפגשים של עד 6 ילדים, המאפשרת לילד לחוות חוויה מתקנת של הצלחה בקבוצה, ליצור אינטימיות בין חברי הקבוצה ולאפשר לכולם לעבור יחד תהליך קבוצתי, ללמוד אסטרטגיות להשתלבות חברתית, לפתח שפה רגשית ולאפשר לילד ללמוד באמצעות האחר תהליכים על עצמו תוך חיקוי והזדהות ולתרגל מיומנות חברתית

למי מיועדות הקבוצות?

  • הקבוצה מיודעת לילדים בגילאי 5,6,7
  • לילדים אשר מתקשים לתפוס מקום בקבוצה, או לחילופין תופסים הרבה מאוד מקום בקבוצה
  • לילדים אשר נכנסים למרחב האישי באמצעות הצקות, התפרצויות.
  • לילדים אשר מתקשים להתמיד במשחק או מתקשים לקבל הפסדים.


הקבוצה תעניק לילדים כלים מעשיים לבניית היכולת והכישורים החברתיים שלהם באמצעות למידת חוקים וכללים, שיקוף, חיקוי והזדהות, טבלת אחריות, זמן רצינות, שיטות למיומנות מקרבת ועוד..
ההתמקדות ביחסים הבין אישיים וביחסים הדדיים היא המניע של הטיפול הקבוצתי.

מזמינה אתכם לתת לילדכם את הקבוצה שתלמד אותם להנהיג את עצמם מבפנים, לדעת להתאים ולווסת את ולשלב זאת מול הצורך שלהם להיות עצמם ולעשות מה שנכון להם.

רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער
רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער

נעים מאוד,
אני רותם קדוש, מאמנת אישית-רגשית לילדים ובני נוער, אוהבת א.נשים, שיווק, גדילה והתפתחות אישית תמידית.
סיימתי לימודי אימון רגשי, בוגרת מכון אדלר, מנחה קבוצות הורים וממשיכה ללמוד כל הזמן גם עכשיו. קוראת, לומדת, חוקרת משתתפת בהרצאות וסמינרים, נפגשת עם מומחים בתחום האימון והטיפול הפסיכולוגי בילדים.

ביום שהתחלתי את המסע שלי בעצמי והתחלתי לקחת אחריות על הבחירות שלי והתוצאות שלהן, ידעתי שזה יהיה הדבר שבו אעסוק בחיי – אימון ילדים ונוער. אני אוהבת ילדים ובהשקפתי כמאמנת אני מחויבת לילד ורואה עצמי שותפה מלאה לדרך ולמסע חייו. המוטיבציה שלי היום מתמקדת בלשחרר אמונות מגבילות ודפוסי חשיבה אוטומטיים שמנהלים את הילד ולנטוע זרעים חדשים של ביטחון, הכרת הטוב, שמחה, ובעיקר חיבור לעצמו ממקום מודע שבו הוא מרגיש את עצמו, את רגשותיו ואת הוייתו.

שלכם באהבה
רותם קדוש

איך מתנהלת תכנית הליווי?

1.

מפגש עם הילד אחת לשבוע בקבוצה

אחת לשבוע, הילד שלכם ישתתף במפגש קבוצתי של שעה איתי (סה"כ 12 מפגשים).המפגשים יתקיימו במרכז להעצמה אישית בשדרות דואני 18 ביבנה. הילד שלכם ישתלב בקבוצה, ויקבל תיווך בזמן אמת. כך הוא יוכל לעשות העברה של הכלים שהוא לומד בקבוצה לסביבה הטבעית שלו

2.

3 מפגשים אישיים שלי אתכם

לאורך התהליך, ניפגש אתכם ל-3 מפגשים אישיים בהם נעזור לכם ליצור סדר בבית, ובמשפחה. אתם תבינו את הקשר בין האתגר החברתי-רגשי של הילד, לבין חווית החיים שלו בבית. תקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם ליצור את השינוי שאתם רוצים. אורכו של כל מפגש - כשעה.

3.

התייעצות אישית

לאורך התהליך אלווה אתכם בטלפון ובמייל. לכל שאלה, אתגר או דילמה שעולים, תקבלו מענה אישי ותמיכה בזמן אמת התערבות במסגרת החינוכית במידה ועולה צורך, נעשה התערבות במסגרת החינוכית בה הילד לומד. ההתערבות היא דינמית, ויכולה לכלול שיחה עם אנשי החינוך, תצפית או הדרכה לצוות החינוכי.

מה הילד מקבל?

3 חודשים שישנו את החיים שלכם ואת החיים של הילד שלכם זה לא חוג, זה לא קורס, זה לא טיפול, וזה לא ידע תיאורטי. 

מה הילד מקבל?

3 חודשים שישנו את החיים שלכם ואת החיים של הילד שלכם זה לא חוג, זה לא קורס, זה לא טיפול, וזה לא ידע תיאורטי. 

חודש 1

מפגשים 1-4

הילד ילמד להשתלב בקבוצה יחזק את היכולת שלו לתפוס מקום בקבוצה וכיצד להרגיש שייך ילמד כיצד מצטרפים למשחק / לקבוצה באמצעות אסטרטגיות שונות ילמד כיצד לשתף פעולה עם ילדים אחרים ילמד להתמודד עם הפסד או כישלון במשחק ילמד כיצד להביע את עצמו בקבוצה וישפר יכולת זו

חודש 2

מפגשים 5-8

במהלך מפגשים 5-8 הילד יחזק את היכולת להתמודדות עם קונפליקטים שעולים בקבוצה ובתוך משחק ילמד אסטרטגיות שונות שיעזרו לו להתנהל במצבים שבהם יש קונפליקטים וילמד להרחיב את אפשרויות התגובה. ישפר יכולת לדחיית סיפוקים והתמודדות עם תסכול וקושי יפתח מודעות להתנהגות החברתית והתקשורת שלו – האם היא מקרבת או מרחיקה ממנו את האחר יקבל תיווך להבנת סיטואציות חברתיות

חודש 3

מפגשים 9-12

במהלך מפגשים 9-12 הילד יחזק את היכולת לשתף ולבטא רגשות, צררכים והעדפות יתאמן על משחק חופשי (שמדמה זמן חופשי כהפסקה בבית הספר או זמן חצר) ויקבל תיווך בזמן אמת יחזק את היכולת לתת מקום לאחר – להפעיל גמישות ולהתחשב בצרכים ובהעדפות של האחר

מה אתם תקבלו בתהליך?

תקבלו את הכלים והאסטרטגיות הראשוניות ונבנה את מפת הדרכים להמשך התהליך המשותף

מה אתם תקבלו בתהליך?

תקבלו את הכלים והאסטרטגיות הראשוניות ונבנה את מפת הדרכים להמשך התהליך המשותף

חודש 1

מפגש הורים אישי מספר 1

לאחר מפגש עם הילד, איפגש אתכם על מנת להכיר אתכם, אבדוק מה חשוב לכם, נתאם ציפיות, תקבלו את הכלים והאסטרטגיות הראשוניות ונבנה את מפת הדרכים להמשך התהליך המשותף. תקבלו משוב על האתגר החברי של הילד וכלים לחזק אותו.

חודש 2

מפגש הורים אישי מספר 2

ההורים מקבלי כלים להתמודדות מול האתגר או הקושי שחווים עם הילד בבית ובמסגרת החינוכית. נבדוק כיצד אתם מגיבים לילד ותקבלו כלים פרקטיים כיצד להעצים אותו ולחזק אצלו את תחושת מה

חודש 3

מפגש הורים אישי מספר 3

נבדוק מה יישמתם עד עכשיו ובאיזו נקודה אתם נמצאים בתהליך. תקבלו את הכלים לישות את הצעד הבא כדי לראות שינוי אצל הילד. נעבוד עם מקרים שתביאו מהבית ותקבלו כלים לפתרון קונפליקטים בבית ובמסגרת החינוכית

רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער

תהליך הליווי

מרגישים שהילד שלכם מתקשה להשתלב ולהתחבר עם ילדים? מתקשה להתמודד עם מצבים חברתיים שונים? פועל עם ביטחון עצמי נמוך מול חברים? אני מזמינה אתכם לתהליך ליווי קצר שיחזק את תחושת המסוגלות החברתית והרגשית של הילד שלכם 3 חודשים שישנו את החיים שלכם ואת החיים של הילד שלכם זה לא חוג, זה לא קורס, זה לא טיפול, וזה לא ידע תיאורטי. 

נשים דגש רב על ההתמודדויות שיש בקבוצה, מה נדרש בכדי לקיים עבודת צוות ואיך אפשר להצטרף לקבוצה ולהיות חלק. ניתן מקום לשיח תוך התייחסות לנושאים ואירועים שהיו בקבוצה. הילדים ישתפו בקשיים שבהם הם נתקלים ונבדוק מה עובד להם ולמה הם זקוקים על מנת לפתור את הקונפליקטים השונים.

 

ניתן דגש לתכונות והכישורים האישיים, נתייחס להצלחות ונבין מהי הצלחה. הצלחה היא נחישות, התמדה ותשוקה לעבר המטרה, אין לדעת מתי נגיע לתוצאה אבל כשאנחנו עושים משהו שוב ושוב בתשוקה גדולה אנחנו נגיע למטרה. 

נבחן את ה"אני בקבוצה" ואתבונן לזהות דפוסי התנהגות שלהן בקבוצה, מי מתבלט, למי יש רעיון והוא לא מביע אותו בדרך כלל נבדוק כיצד עובדים בקבוצה ובשת"פ ומה דרוש עבור זה .

מדובר בתהליך ליווי ממוקד, קצר, מדויק ועוצמתי שכולל:

  1. תהליך עם הילד בתוך קבוצה 
  2. מפגש הורים פרטניים
  3. התערבות במסגרת החינוכית 
  4. מענה טלפוני בזמן אמת לכל שאלה, התייעצות, דילמה ויישום הכלים שתקבלו במהלך התהליך

לקבלת שיחת ייעוץ בשווי 300 ש"ח עם רותם במתנה אנא מלאו את השאלון!

מה תקבלו בשיחה?

אז מה קורה בליווי ההורי? מהו הידע שאנחנו מעבירים לכם?אתם מתחילים להתבונן במסע שלכם.אתם מתחילים להבין עם אילו אמונות אתם מגיעים להורות.אילו דברים מנהלים אתכם ברמה הרגשית.

אילו נקודות מבט יש לכם על הילדים שלכם ועוד. ופתאום זה קורה.

אסימונים מתחילים ליפול והתובנות מגיעות. פתאום אתם מבינים, מה אתם כהורים, צריכים לדעת על עצמכם ועל המסע שלכם.

התובנות הללו גורמות לכם להבין מה ייצר את אותו מרחב בטוח והרמוני שאתם כל כך רוצים ליצור עבורכם ועבור הילדים שלכם. אתם מתחילים לראות מהו הדבר הזה שיבנה את היסודות לקשר מיטיב, תומך, חומל ואוהב.

הורים אהובים, אנחנו מזמינים אתכם בהתרגשות גדולה להתבונן כיצד ניתן להפוך מאדם מובל להורה מוביל.

שאלון לתיאום שיחת יעוץ עם רותם קדוש

הורים יקרים,
אנא מלאו את השאלון טרם השיחה איתי. בבקשה ענו בפירוט ככל שתוכלו.
אני עוברת על כל שאלון בעיון רב, וכך מגיעה לשיחה אתכם כשיש לי כבר את הרקע ואת התמונה
על האתגר של הילד/ה שלכם. באופן זה אני מנצלת את הזמן ביעילות, ואתמקד בשיחה בלתת לכם
מידע מדויק וכלים פרקטיים אודות האתגר שאתם חווים.
תודה רבה על שיתוף הפעולה .
רותם

דילוג לתוכן