fbpx

תהליכי אימון

התפקיד שלנו בעולם זה להקשיב לרצונות העמוקים שלנו ולמלא אותם ביכולות שנמצאים בתוכנו ואנחנו צריכים לפתח ולגדל אותם אצלנו, זה המסע שלנו בחיים האלה לגלות את הרצונות העמוקים שלנו ולממש אותם. כל אחד רוצה להרגיש משמעות, חיבור וסיפוק ועלינו לתת מענה לכל החלקים בחיים ליצירת חיים מלאים ומאוזנים באמצעות עניין – חידוד אינטלקטואלי, התעניינות רגשית, לימודים או עבודה אצל מבוגרים, חיבור לאחרים – חברים, תקשורת טובה עם המשפחה, תחביבים – יצירה מצמיחה משהו, שעשוע כיף ושמחה. מה שאנחנו צריכים זה שמישהו ישאל אותי שאלות עליי כדי שאבין שמה שחסר לי זה בעצם מה שאני רוצה…

תהליכי אימון

התפקיד שלנו בעולם זה להקשיב לרצונות העמוקים שלנו ולמלא אותם ביכולות שנמצאים בתוכנו ואנחנו צריכים לפתח ולגדל אותם אצלנו, זה המסע שלנו בחיים האלה לגלות את הרצונות העמוקים שלנו ולממש אותם. כל אחד רוצה להרגיש משמעות, חיבור וסיפוק ועלינו לתת מענה לכל החלקים בחיים ליצירת חיים מלאים ומאוזנים באמצעות עניין – חידוד אינטלקטואלי, התעניינות רגשית, לימודים או עבודה אצל מבוגרים, חיבור לאחרים – חברים, תקשורת טובה עם המשפחה, תחביבים – יצירה מצמיחה משהו, שעשוע כיף ושמחה. מה שאנחנו צריכים זה שמישהו ישאל אותי שאלות עליי כדי שאבין שמה שחסר לי זה בעצם מה שאני רוצה…

רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער
האימון נוגע בתחומים נוספים המלמדים את הילד להתבונן על עצמו ועל אחרים, לזהות מחשבות לא מעצימות, לאמץ הרגלי תכנון, שיפור זיכרון, פיתוח שיטתיות, הבנת היחודיות של הילד, את הערך העצמי שלו, ללמוד לבטא את עצמו, לתרגל את הקשר בין הרגשות לתחושות הגוף, ללמד את הילד לדבר על הרגשות שלו, להתמודד עם רגשות, להרגיע את עצמו מבפנים ומבחוץ ובעיקר ללמוד לוות את הקשר שלי עם עצמי.

התחום הלימודי

לא מצליח במבחנים, כיצד יושב בכיתה? קושי להתרכז, מחשבות "מרחפות", לא נוכח, מוסח בקלות, לא מבין את החומר הנלמד, לא מצליח לשמור על סדר וארגון. ציונים נמוכים אשר משקפים את יכולותיו נכון לכרגע, שוכחת דברים, יש לה מוטיביציה נמוכה, קשה לה להתרכז ולהכין שיעורי בית, לא מבינה מה רוצים ממנה, לא מבינה את החומר הנלמד.
 

התחום החברתי

אין לה חברה לאורך זמן, נפגעת בקלות, נעלבת, מרגישה דחוייה ולא רצוייה, לא מזמינים ולא משתפים אותה, נמנעת מפעילויות חברתיות, מרגיש בודד, מאשים וכועס כל הזמן, לא משחק עם חברים בהפסקות, חוזר הביתה לבד – לא רוצים ללכת איתו, מרגיש שונה ולא בסדר.. לא יודע ליצור קשר וליצור חברויות,שפוט מידי.
 

התחום המשפחתי

מרגיש לא נאהב ולא מקובל על ידי הורים, לא טוב לו בבית, רב עם האחים כל הזמן, לא מצטרף לאירועים משפחתיים, מתווכח על כל דבר, מתחצף, חוסר גבולות, חוסר כבוד.נמנעת מלראות את המשפחה, מרגישה מופלת, מרגישה מקופחת, טורקת דלתות, מדברת בחוצפה, סגורה בחדר, המון במסכים – התמכרות למסכים, עושה בלאגן בבית.
 

התחום התחושתי - התנהגותי

קמה ממורמרת וכועסת על כל העולם, סוערת מהרגע שקמה, מפהק הרבה, סובל מטיקים, סובלת מחרדות, מגמגם, סיוטים בלילה, הרטבות, קושי לתקשר, חוסר שיתוף פעולה בכל תחום שהוא, כוססת ציפורניים..
רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער

רוצים לשמוע עוד?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן