אם מישהו היה שואל אותי

אם מישהו היה שואל אותי מתישהו אם אני אצליח להגשים את החלומות שלי אני חושבת שהתשובה שלי היתה קשורה בזמן הנוכחי של השאלה..

אם מישהו היה שואל אותי מתישהו אם אני אצליח להגשים את החלומות שלי אני חושבת שהתשובה שלי היתה קשורה בזמן הנוכחי של השאלה..

לפני כמה שנים לא מעטות.. היה לי דפוס שניהל את חיי למשך כ4 שנים.. לכל מקום שהלכתי הוא היה הצל שלי.. כשנסעתי ברכב הוא ישב לידי, כשנסעתי ללימודים ברכבות למרכז הארץ הוא עלה איתי לרכבת, שפגשתי חברות הוא הצטרף אלינו לבילוי.. לצל שלי לשותף של חיי לשנים אלו קראו "חרדה"..

השותף הסמוי הזה היה הסיוט הגדול של חיי.. הוא למעשה היה "הבעלים שלי" הוא ניהל את חיי.. גרם לכך שבכל רגע שאני נמצאת מחוץ לבית אני מתחילה לחוש בחילות ופחדים מטורפים שמא יקרה לי משהו.. בכל סיטואציה תמיד חיפשתי דרך מילוט..

כשנסעתי ברכב עם חברים הייתי בעולם משלי.. לא שומעת כלום, לא מחוברת להווה אלא רק בתוך הסרט שמתנהל לי עכשיו בראש.. רק שלא יקרה לי משהו.. רק שנגיע כבר.. שהרכב יעצור כבר.. שאוכל לנשום לרווחה.. הרגעים האלה שם ברכב או ברכבת או בבר היו נראים לי נצח עד שייגמרו.. וכך העברתי את התקופה הזאת ממקום של פחד וחרדה שניהלו את חיי 24/7 ולמעשה לא חייתי בכלל בכאן ועכשיו ופיספסתי את ההווה.

התהליך שעברתי בהתמודדות עם הפחדים הללו לימדו אותי שהיו אלו "אריות מנייר".. העבודה הזאת אצלי ישבה על קודקוד הרגש.. עולם שלם ועלום.. לא כל כך מדובר..

למעשה חינכו אותנו לערכים כמו איפוק, ההלכה, הסתרה והכחשת של עולם הרגש שלנו..

הרגש הוא העולם שמפעיל ביותר את ההתנהגויות שלנו ומשם אנחנו נוטים לפרש פרשנויות שליליות.. למדתי על עצמי שהרגש נועד כדי שנרגיש אותו.. גם אם זה מפחיד קצת.. וכאן אני חוזרת לשאלה מההתחלה שהאם אני אצליח להגשים את החלומות שלי?? החלום שלי היה לעזור לאחרים להתמודד עם רגשות והתמודדויות שאני בעצמי חוויתי וגיליתי על עצמי עולם ומלואו.. העולם הפנימי שלי..

אחד הערכים החשובים אותם אני מובילה באימון הוא שרגש נועד כדי להרגיש אותו.. כל רגש אם ניתן לו לעלות ונרגיש אותו פשוט יתכלה ויעלם וישאיר אותנו בשקט, בדממה ובחיבור למי שאנחנו באמת.. לפי כך לכל רגש יש מקום ! פשוט מעצם העובדה שהוא עלה.

אז אם ילדכם או בתכם חווים פחד גדול או חרדה שמנהלת להם את החיים או שאתם חוששים שזה עשוי להוות קושי בהתנהלות השוטפת בחיים שלהם, אתם מוזמנים לפנות אליי לשיחת יעוץ ואשמח לעזור. אלו רגעי הקסם שגורמים לי להבין את הרגשת השליחות בחיי. תודה על הזכות להאיר את הניצוץ בדבר המופלא הזה שנקרא "ילדים"..

לנטוע ולזרוע זרעים של מחשבות טובות והחזרת המושכות ליצירת מציאות חדשה"…

זוכרים??

באהבה גדולה, רותם קדוש
מאמנת רגשית לילדים ונוער בשיטה האינטגרטיבית יבנה

לשיתוף הפוסט :

לקבלת שיחת ייעוץ בשווי 300 ש"ח עם רותם במתנה אנא מלאו את השאלון!

מה תקבלו בשיחה?

אז מה קורה בליווי ההורי? מהו הידע שאנחנו מעבירים לכם?אתם מתחילים להתבונן במסע שלכם.אתם מתחילים להבין עם אילו אמונות אתם מגיעים להורות.אילו דברים מנהלים אתכם ברמה הרגשית.

אילו נקודות מבט יש לכם על הילדים שלכם ועוד. ופתאום זה קורה.

אסימונים מתחילים ליפול והתובנות מגיעות. פתאום אתם מבינים, מה אתם כהורים, צריכים לדעת על עצמכם ועל המסע שלכם.

התובנות הללו גורמות לכם להבין מה ייצר את אותו מרחב בטוח והרמוני שאתם כל כך רוצים ליצור עבורכם ועבור הילדים שלכם. אתם מתחילים לראות מהו הדבר הזה שיבנה את היסודות לקשר מיטיב, תומך, חומל ואוהב.

הורים אהובים, אנחנו מזמינים אתכם בהתרגשות גדולה להתבונן כיצד ניתן להפוך מאדם מובל להורה מוביל.

שאלון לתיאום שיחת יעוץ עם רותם קדוש

הורים יקרים,
אנא מלאו את השאלון טרם השיחה איתי. בבקשה ענו בפירוט ככל שתוכלו.
אני עוברת על כל שאלון בעיון רב, וכך מגיעה לשיחה אתכם כשיש לי כבר את הרקע ואת התמונה
על האתגר של הילד/ה שלכם. באופן זה אני מנצלת את הזמן ביעילות, ואתמקד בשיחה בלתת לכם
מידע מדויק וכלים פרקטיים אודות האתגר שאתם חווים.
תודה רבה על שיתוף הפעולה .
רותם

דילוג לתוכן