fbpx
רותם קדוש מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער

על החיים ועל הפחדים

לפני כמה שנים (לא רבות מידי..) הייתי "עכבר מפוחד" ממש.. חיי התנהלו ממקום של חרדה תמידית ופחד אמיתי לצאת מהבית.. בתיכון פחדתי להוציא מילה מהפה שמא זה יישמע שטות מוחלטת ומישהו יגיד שאני סתם מדברת שטויות ואולי יצחק ממני, במיוחד בבית הספר. הייתי בשיעור, אבל לא ממש הייתי, לא הבנתי מה רוצים ממני, על מה המורה הזאת מדברת? הייתי בעולם שלי – "עולם הסרטים" – עולם שבו אני חיה את התסריט שביימתי לעצמי,

אסור לי להוציא מילה כי גם ככה אני לא ממש מבינה את החומר, אני ממש לא יודעת ללמוד, לא זוכרת את החומר, לא אצליח גם ככה במבחן אז מה הטעם? פיתחתי לעצמי דפוס כזה של "לא מוצלחת", "לא חכמה", "לא יודעת" ו"לא שווה"…

שנים רבות הסתובבתי עם תחושה זו, דבר שמנע ממני המון דברים טובים בחיי,
פחדתי שלא אצליח בכלום, פחדתי לרקוד בלהקות המחול כי אולי אני לא רוקדת מספיק טוב, פחדתי להירשם ללימודים אקדמאיים כי אני הרי "לא יודעת ללמוד", פחדתי להיפתח לדברים חדשים, מעצימים.. אלו היו פחדים שניהלו לי את החיים, מלאה בחרדות.

לאחר מספר שנים של שאלות עצמיות ודרך שהתחלתי לעשות, הבנתי שאני הבמאית של הסרטים שלי ושרק אני יכולה רואה את הסרט הזה ושרק לי יש את הבחירה אם לשנות את הסרט שלי מסרט דרמה לקומדיה ובכלל את כל התסריטים שלפיהם אני חיה את חיי..

עשיתי בחירה בדרך שלימדה אותי שהכל ניתן ללמוד. למדתי להקשיב לדברים שמעניינים אותי ופתאום הבנתי שזה בידיים שלי..

והתחלתי ללמוד.. גיליתי ניצוץ בתוכי…פתאום גיליתי שאני לא כזאת טיפשה כמו שסיפרתי לעצמי.. למדתי בעיקר מי זאת רותם מה היא אוהבת, מה היא לא אוהבת, מה נותן לה הרגשת ערך, איפה היא מרגישה חשובה? איפה היא נאמנה לעצמה ואיפה היא מרצה?

מתי אני מצליחה ומתי קשה לי במיוחד? מה מקדם אותי בחיים? היום אני בוחרת להאיר את הניצוץ הזה בילדים שלכם.. הוא קיים אצלם תהיו בטוחים בכך, הוא רק מוסתר מחוויות החיים, מהאמונות המגבילות שאנחנו חיים לפיהם חיים שלמים, האמונות שאנחנו לא מספיק טובים.
אז איך גורמים לילד לחוות הרגשת הצלחה שוב ושוב?
איך הילדה שלך תמצא את מקומה החברתי לאחר שהיתה "מלכת הכיתה? ועכשיו היא כבר לא.. כיצד מלמדים אותה להישאר נאמנה לעצמה ולהיות היא?

כיצד יוצרים מופע חדש של אהבה עצמית והכרה בי?

אני מזמינה אתכם לדבר איתי ולשתף אותי בקשיים שיש לילדכם, בהתמודדויות המאתגרות של החיים. בעזרת אימון קצר מועד של בין 12-15 מפגשים הילד מגיע לתוצאות מהירות ויוצא עם ידע וארגז כלים לשימוש בכל התחומים בחייו – בתחום החברתי, בתחום הלימודי, בתחום ההתנהגותי – תוך שהוא משתמש בתרגילים ומתרגל..

"לנטוע ולזרוע זרעים של מחשבות טובות והחזרת המושכות ליצירת מציאות חדשה"…זוכרים??

רותם קדוש
מאמנת אישית רגשית לילדים ונוער בשיטה האינטגרטיבית

לשיתוף הפוסט :

דילוג לתוכן